גושים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 40 גיליתי גושים בשני השדיים ועברתי ממוגרף ואולטרסאונד ונמצא כי הגושים שפירים אומנם הם מרובים ומציקים האם ניתן להקל במשהו או שניתוח פלסטי הוא הפיתרון??????????? מה לעשות?.
שלום לך השאלה המרכזית היא כמה זה מציק לך? אם מאד עד כדי כך שאין לך איכות חיים אז ניתן לבצע ניתוח כריתת רקמת השד עם השארת כל העור והפטמה דו צדדי + שחזור שדיים אם זה לא עד כדי כך ניתן להיעזר במשככי כאבים ולמרוח וולטרןגל בתקוה שיעזור לדאבוני אין פתרונות נוספים לפי שעה תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
בהמשך לתשובתך הרצוני לשאול היכן מבצעים ניתוח שכזה ולאיזה רופא עליי לפנות?? תודה על עזרתך!!!