ומה עם הזומרה???
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זו תרופה בסל אך בהתוויה רק להיפרקלצמיה. האם יש שינוי?? ידוע לי שהתרופה היתה ברשימה. אנא עדכני. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
נירית היקרה שלום, מהמידע שברשותינו, זומרה רשומה כיום בסל לטיפול בהיפרקלצמיה בלבד ולא לגרורות בעצמות (היום רק ארדיה בסל לגרורות בעצמות). ברשימה הראשונה של המועמדות לסל שדן אבן פרסם, הזומרה הופיעה בין ה- 39 המועדפות. כעת ברשימה של מיטל יסעור היא לא מופיעה. בברכה, צוות אחת מתשע
השאלה היא אם ההתוויה להיפרקלצמיה לא הוסרה. ידוע לי שאי אילו התוויות הוסרו.