הרצפטין וסל הבריאות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי את ההמלצות ל"סל" החדש וכתוב שיקבלו אותו רק חולות חדשות שיאובחנו. האם המשמעות היא שאנחנו לא נוכל ל"הנות" מהסל בזמן שעוד נותר לנו בטיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
עינבר יקרה, ולכל הנשים שמקבלות הרצפטין, נכון מההודעה בכתבה שהיתה אמש ב-YNET כך משתמע.אך זה לא ממש ברור. שוחחתי עם הכתבת מיטל יסעור גם היא לא ממש ידעה להגיד מה פרוש האמירה הזו. היום יום ה' ועדת הסל יושבת שוב ואני מקווה שהדברים יהיו יותר ברורים. אני מאחלת לך ולנשים כולן בריאות . נורית טולנאי