שאלה לדר' זילברמן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' שלום ! בשבוע שעבר נותחתי שוב, הפעם הסירו בלוטות לימפה לאחר שנתגלו תאים נגועים בבלוטת הזקיף. אני עדיין עם הנקז. הניתוח בוצע בצד ימין ומשום מה יש לי כאבים בזרוע שמאל. למרות שאני לוקחת משככי כאבים, הכאב לא חולף ולא נרגע.במשך היום עוד ניתן לסבול אולם בלילות הכאב נורא ומרבית הלילה אינני מצליחה להרדם. מה יכולה להיות הסיבה ומה עלי לעשות? מודה מראש על תשובתך.
שלום לך אני מקוה שהניתןח עבר בהצלחה קשה לי להסביר את הכאב בשמאל יתכן כאב גרמי שרירי שקשור לתנוחה מסוימת או לבעיה ישנה בחוליות עמוד השדרה הצווארי או לעצם הזרוע השמאלית הדבר הנבון לעשות זה לפנות לרופא המנתח שלך בנוסף לנטילת משככי כאבים בכל אופן לדעתי אין סיבה לדאגה תודה שפנית שוב בברכה דר זילברמן
שלום לך אני מקוה שהניתןח עבר בהצלחה קשה לי להסביר את הכאב בשמאל יתכן כאב גרמי שרירי שקשור לתנוחה מסוימת או לבעיה ישנה בחוליות עמוד השדרה הצווארי או לעצם הזרוע השמאלית הדבר הנבון לעשות זה לפנות לרופא המנתח שלך בנוסף לנטילת משככי כאבים בכל אופן לדעתי אין סיבה לדאגה תודה שפנית שוב בברכה דר זילברמן