מה מרגישים?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 20 ובת לחולת סרטן השד (שנפטרה) רציתי לדעת מהו סוג הכאבים שמרגישים כשיש סרטן (בהתחלה)
רעות שלום, סרטן שד בשלביו הראשונים אינו אמור לכאוב אולם למען שלוות הנפש ממולץ לגשת לכירורג דרך קופת החולים אליה את שייכתעל מנת לעשות בדיקת שד. בהצלחה,
רעות שלום, סרטן שד לא כואב. סרטן שד נדיר בגיל צעיר. כאב בשד הוא סימפטום שכיח מאוד שאינו "מאיים". בקרב הנשים שחלו בסרטן השד , פחות מ- 3% מהן, דיווחו על כאב בשד. בברכה,
מניסיוני אני יודעת שאין רגשות אוניברסליים - כל חולה ורגשותיה, כשכואב - חשים כאב, וכל אחת כואבת אחרת. כשהכואבת לא לבד - הכאב מצטמצם, כשהיא חשה אהבה ותמיכה הוא אף עשוי להיעלם!