בכי - תודה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאנה ,לזינה, יעל ואני תודה תודה תודה על המענה המהיר . קודם כל הוקל לי כשראיתישאיני לבד. בעלי אמר לי - תקבלי מה שתשדרי ויש בזה משהו. היום כשמישיהי שאלה אותי מה הענינים עניתי "תשובה מלאה ומפורטת" בניגוד למה שעשיתי אתמול ושילשום ומשום מה הפירוט דווקא הביא לחיוך ולשיחה קולחת ובאמת חשתי יותר טוב, אולי זה הפתרון. סוף שבוע נעים וכולם
לקריאה נוספת והעמקה
יוני היקרה, אני מסכימה איתך. ברגע שנותנים שאנשים הזדמנות, הם יכולים להפתיע אותך. נראה שיצרת לעצמך בת ברית אחת ומכאן הדרך קלה יותר. נשמח לשמוע ממך, אנה