שאלה לפרופסור אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בקר טוב אני מקבלת טמוקסיפן כ-3 שנים. הגנקולוגית מצאה אזשהיא מחיצה באחת השחלות. (הרירית תקינה) ושלחה אותי לעשות דופלר אגן. האם יש קשר לטמוקסיפן?(אין לי מחזור כבר 3 שנים ואני בת 41) מה זה יכול להיות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בהפניה לus הרופאה רשמה מחיצה צופנת ל- flow. מה זה אומר? תודה
לרונה טמוכסיפן גורם לעלייה בשכיחות של ציסטות שפירות בשחלות. אינני יכול להתייחס ישירות לממצאים אצלך כי אין מספיק פרוט. רצוי מכל מקום לבצע דופלר ובדיקת דם ל CA 125 .