סרטן השד - מחקר רפואי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אמי, בת 55, לפני כשנתיים התגלה אצלה סרטן השד, עברה ניתוח להסרת הגוש, טיפולים כימותרפיים והקרנות. כעת, היא מטופלת אצל רופאה (גם באיכילוב) בשם ד"ר תמר ספרא, שמבצעת מחקר לגביי הטיפול היומי. הרופאה המליצה לה להשתתף בניסוי רפואי אשר כולל טיפול ב- זומרה (Zolandronic acid/zomera) דו שנתי במקביל למתן ארומטז אינהיביטור (Aronmataze inhiitor) יומי בטיפול משלים בחולות סרטן שד מוקדם לאחר 2.5-3.5 שנים של טיפול בטמוקסיפן. הרופאה אמרה לאמי ששימוש בכדורים אלה בעל תופעות לוואי, של השפעה על בריחת סידן ונזק לכבד. האם מישהי מכירה / השתתפה / יודעת על הניסוי הזה ויכולה לחוות את דעתה המקצועית או הנסיניות לגביי הניסוי. אודה על חוות דעתכן.
שלום לך, האם ראית את תשובתה של ד"ר גיפס לשאלתך? להלן הקישור: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/265/xFT/193264/xFP/193318 בברכה, אנה