טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 57 לפני 5 חודשים בבדיקת ממומגרפיה שגרתית התגלה DCIS בלוטות נקיות. עברתי למפקטומי וסדרה של הקרנות.כוון שיש לי HER 2 חיובי +3 (ER PR שלילי) קיימת שאלה אם לקחת טיפול תרופתי- טמוקסיפן ,ארימידקס .או לא. חלק מהרופאים כן ממליצים לקחת וחלק לא ממליצים . אם לקחת מה הטעם ואם לא מהי רשת ההגנה עבורי שהרי אישה עם ER ו PR חיובי מקבלת טיפול תרופתי לחמש שנים. ולפי מה שקראתי HER 2 הוא דווקא הסוג האלים יותר . תודה על התשובה
לקריאה נוספת והעמקה
אין הוכחה ואין המלצה לתת טמוקסיפן כטיפול מניעתי נגד DCIS המחלה הזאת שונה מסרטן IDC נגדו יש טעם בטיפול הורמונלי