הרצפטין וקצבת נכות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מי שמקבלת הרצפטין זכאית לקצבת נכות?
לקריאה נוספת והעמקה
קידר היקרה שלום, שאלה דומה נשאלה בעמוד זה בפורום. להלן התשובה שניתנה אליה: אני מניחה שכוונתך להרצפטין כטיפול מונע להישנות המחלה. אם אכן כך הוא, הרי שעוד אין לנו מספיק ניסיון לגבי מה קובע הביטוח הלאומי במקרים אלה, מאחר ורק עכשיו נשים החלו להגיש בקשות לביטוח הלאומי לגבי ההרצפטין. עם זאת אני מציעה לך להתקשר לעו"ד רקפת אנוך, רכזת פרויקט "שמירה והגנה על זכויות החולה" בעמותה ולשמוע ממנה מה ידוע לה עד כה. הטלפון שלה הוא: 6021717-03 שלוחה 201 בברכה, אנה