שיחזור שד מיקרו- כירורגיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעונינת לשמוע על אפשרות השיחזור הזו מכל מי שהתנסתה לרופאים: !. מהם הקשיים והסיכונים הכרוכים בניתוח הזה 2. מה משך ההתאוששות והחזרה לתיפקוד שיגרתי 3. מה מידת הנזק שנגרם במקום הניתוח ובמה עלולה להיות הפרעה אח"כ בתיפקוד היומיומי. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ע היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק שלם לנושא. בפרק זה תוכלי למצוא הסבר על מהו ניתוח השחזור, מי יכולה לעבור ניתוח זה, כיצד מתבצע הניתוח ועוד. אני ממליצה לך לקרוא פרזה ומצרפת לך קישור אליו. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reconstruction.doc אני מקווה שמידע זה יעזור לך, בברכה, אנה