הרצפטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, עמותת "אחת מתשע" מנהלת מאבק בנסיון להשגת מימון למתן הרצפטין כטיפול משלים בסרטן שד ראשוני. אנחנו חוזרות ומזמינות את כל הנשים שהומלץ להן טיפול משלים ( adjuvant ) בהרצפטין להתקשר לנורית טולנאי, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע", באי מייל לכתובת [email protected], או בטלפון למס. 6021717 03 שלוחה 202 . בברכה נורית טולנאי מנכ"לית "אחת מתשע"
לקריאה נוספת והעמקה
לסיגלית שלום רב, ניסית להתקשר אלי ונתקה לנו השיחה, היות ואין לי את הטלפון שלך אודה לך אם תתקשרי בשנית. תודה , נורית