סרטן שד לגברים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות כתבה ב- ynet שאלתי היא ואני כמעט בטוח שאני סתם היפוכונדר : יש לי מעין גוש מתחת לפיטמה השמאלית . ללא כאבים וללא תחושה מיוחדת . העניין הנוסף הוא שהגוש הזה שם כבר הרבה הרבה שנים ( מגיל ההתבגרות ) ואז סיפרו לי שמדובר בהורמונים אולם ךאחרונה הבחנתי כי הגוש עוד שם ואני כבר בן 29 . האם אני תריך לחשוש ? להיבדק ? תודה
ל-ד' היקר שלום, הטוב ביותר הוא להבדק אצל כירורג שד כדי לוודא שהכל בסדר. בברכה, צוות אחת מתשע
ד בוקר טוב אתה לא היפוכונדר אלא חכם יש לך את החוכמה להתייחס למשהו שנראה לך חריג. אז אל תתעלם ותפנה לכירורג. רק כשתיבדק תהיה רגוע. בהצלחה
כל הכבוד שאתה מודע לגוף שלך ,לך תבדק מיד ,גם אצלי הגוש היה כניראה 5 שנים , לא התיחסתי ,בסוף זה היה גוש סרטני, לפרטים אוכל להדריך אותך ,בדואר אלקטרוני ,בהצלחה ראובן