עד מתי אפשר ליטול הרצפטין?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חצי שנה לאחר טיפולים כימותרפיים ושלושה חודשים לאחר הקרנות. יש לי HER 2+3. האם אני עדיין יכולה לקבל הרצפטין או שאיחרתי את הרכבת? האם ההחמצה היא גדולה?
לקידר היקרה שלום, אם כוונתך להרצפטין כטיפול משלים למניעת הישנות המחלה, הנה קטע מידיעה שהתפרסמה באתר אחת מתשע ב-16.10.05במדור מה חדש/חדשות מהעולם - http://www.onein9.org.il/news.asp "בשלב זה עדיין לא מוסכם חד משמעית אם יש לתת את ההרצפטין עם הטיפול הכימי/הקרנתי או לאחריהם; נראה כי ניתן להתחיל במתן הרצפטין עד שישה חודשים מסיום טיפול כימי/קרינתי. כמו כן, לא ברור אם ניתן להסתפק בפחות משנה של טיפול." תוכלי לקרוא יותר על ההרצפטין בפרק המידע באתר אחת מתשע בקישור הבא: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=herceptin.pdf בכל מקרה, כדאי להתיעץ עם האונקולוג המטפל. בברכה, צוות אחת מתשע