הרצפטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול בתוכנית הטלויזיה צבע הכסף, בערוץ 1 בסביבות השעה 18:00 נאמר שההרצפטין ועוד כמה תרופות יוכנסו לסל. מאז אני עוקבת אחר החדשות ואין כל איזכור נוסף. האם ידוע משהו בעניין זה?
דירית היקרה שלום, אני מצרפת לך קישור להתייחסות של נורית טולנאי, מנכ"לית עמותת אחת מתשע על הנושא. להלן הקישורים: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/250/xFT/182207/xFP/182249 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/250/xFT/182207/xFP/182283 בברכה, אנה
אני מעוניינת גם להיות מעודכנת בהקשר להרצפטין ,נאמר לי שאני צריכה לקבלה ,(הקישור לא נפתח לי)האם ישנה עמותה נוספת מלבד האחים עופר? תודה