הרצפטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביום חמישי האחרון, סיימתי טיפול כימוטרפי caf התחלתי לקחת טומוקסיפן ל5 שנים ,בבדיקת fish התגלה אצלי רצפטור her2 חיובי הרופאה שלי קבעה שאני צריך לקחת הרצפטין,לא התגלו אצלי גרורות בלימפה, ולא היה צורך בהקרנות, ביצעו אצלי כריתה מלאה, מה יקרה אם אמתין שתרופה הרצפטין תכנס לסל? ואז אקבל אותה, ההוצאה גדולה עלי , האם המחלה יכולה לחזור במהירות כזאת? או שאני יכול להמתין קצת, ותקוה שהתרופה בקרוב מאוד תכנס לסל, אני שייך כמובן לקופת חולים כללית, שהיא לא מממנת כרגע. מה עלי לעשות.
נסה להשיג דרך קרן סמי עופר בדוק מידע באתר האיגוד האונקולוגי www.iscort.org.il לגבי קרן סמי עופר בקש מהרופאה לסייע לך במילוי הטפסים
תשאירי לי מייל שלך אני אשלך לך טפסים מיחודים שיממנו לך את הטיפול