סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 42 +2 סרטן שד עם 2 גרורות בעצמות אני בודקת אפשרות לעבור טיפול בהדסה עין כרם טיפול ניסיוני הטיפול נקרא אימונותרפיה שווי 16000 דולר אבקש את דעת הרופאים בעיניין בדחיפות תודה
זו קצת נאיביות מצידך לחשוב שרופא יגיד כאן את דעתו בעד או נגד קוליגות שלו. מבלי להכיר את כל התמונה, נראה לי קצת שערוריה להציע לך לממן טיפול ניסיוני ויקר בהיסטריה, כשבסל ישנם טיפולים למצבך. אולי זה כשר , אבל זה מ..
אינני מכיר פרוטוקול נסיוני אימונותרפי בסרטן שד מציע לך למצות קודם כל את הטיפולים המקובלים או מחקרים בינלאומיים. תוכלי לפרט בפורום את שם המחקר, שם החומר אותו את אמורה לקבל, ואז אוכל אולי לייעץ לך.
לספקנית, להפתעתך!!