לד"ר בן צבי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על תשובתך. לפני מספר ימים שאלתי לגב חיסון להפטיטיס, ותשובתך היתה שאין הוראה נגד החיסון שנתיים מתום הטיפולים הכימותרפיים. במקרה שלי עברה שנה וחמישה וחצי חודשים מתום הטיפולים, מכאן שאסור לי לקבל את החיסון כי לא חלפו שנתיים עדיין? (עברה כשנה וחודש מתום ההקרנות, וכרגע לוקחת טמוקסיפן - לזה אין קשר לחיסון?) תודה רבה
מתן חיסון (אפילו!) בזמן כימותרפיה נבדק אצל ילדים חולי לויקמיה- ושם נצפה חסר יעילות של חיסון(למשל נגד הפטיטיס.) כך שבמקרה שלך היתיחסות צריכה להיות כלאדם בריא. לא ידוע על אינטאקציה בין התרופה טמוקסיפן ולחיסון נגד הפטיטיס במידה ואין לך מחלות נוספות למעט סרטן שד ( לגבהם תצטרכי להיתעיץ עם רופא- משפחה ) תוכלי לקבל חיסון. בברכה ד"ר בן צבי