טיפול בהיפרתרמיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש נסיון בטיפול בחום בסרטן השד עם גרורות . בזמנו הוצג בטלויזיה שיש מרכז בישראל שהתחיל לטפל בשיטה זו . האם למישהו יש ניסיון אישי והצלחה בטיפול?
רוני היקרה שלום, להלן קישורים למידע בנושא: עמדת האגודה למלחמה בסרטן מספטמבר 2005 http://www.cancer.org.il/template/default.asp?textSearch=&maincat=6&catid=320 האגודה האמריקנית לסרטן ACS- http://www.cancer.org/docroot/ETO/content/ETO_1_2x_Hyperthermia.asp הסבר ופירוט השיקולים בעד ונגד, וכן קישורים למקורות נוספים. מקור נוסף: http://www.imaginis.com/breasthealth/news/news7.24.02.asp מאמר סקירה בנושא: http://www.sennewald.de/pdf/WustLancetOncol022002.pdf הנושא עלה מספר פעמים בפורום אפילו בעמוד זה. http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/244/xFT/178565/xFP/178560 את יכולה לעשות חיפוש באמצעות מנוע החיפוש של הפורום למציאת התכתבויות נוספות. בברכה, אנה גולדברט