בהמשך לשאלה שלי על הריון- לפרופ כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופא ענית לי שעליי לבצע בדיקת הריון אם לא קיבלתי מחזור עדיין מאז המחלה האם בדיקת הריון של הערכות בחנויות הפארם מספקת לאור העובדה שייתכן שנכנסתי להריון ללא מחזור? יש אפשרות אחרת? אולי בדיקת דם תהיה יותר מהימנה? יש עוד בעייה- אם צריך לגרום למחזור אני מניחה שצריך לקבל הורמונים וכיוון שהמחלה שלי תחויית הורמונים לא אוכל לקבל טיפולים מסוג זה איזו דרך אחרת תהיה לייצר מחזור כפי שהצעת על מנת לבדוק פרופיל הורמונלי?? תודה מראש על עזרתך
לקריאה נוספת והעמקה
לגלית עדיף בדיקת דם להריון. אין כל בעייה לקבל כדורי פרוגסטרון למשך מספר ימים.