כאבים בשד אחד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מכאבים בשד אחד בלבד מזה מספר שבועות. בת 34. סיימתי להניק לפני 8 חודשים. מה יכולות להיות הסיבות לכך וכמה דחוף להיבדק?
איילה שלום לך לכאבים בשד או בשדיים יש מספר סיבות שהעקרית שביניהם שינויים הורמונליים אך מכיון שאיננו מקילים ראש מתלונה של כאב מתמשך אני מציע לך לפנות לבדיקת כירורג שד זה לא דחוף אך לא לדחות יש לתאם מועד לבדיקה ולפנות
איילה שלום לך לכאבים בשד או בשדיים יש מספר סיבות שהעקרית שביניהם שינויים הורמונליים אך מכיון שאיננו מקילים ראש מתלונה של כאב מתמשך אני מציע לך לפנות לבדיקת כירורג שד זה לא דחוף אך לא לדחות יש לתאם מועד לבדיקה ולפנות