טמוקסיפן 20 או פמרה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שעברתי ניתוח להסרת גידול והתחלתי בהקרנות, קיבלתי מרשם לטמוקסיפן 20 ולפמרה 2.5 מ"ג. רציתי לדעת איזו תרופה מומלצת יותר? והאם אתם יודעים כמה זמן נמצאת פמרה בשוק?
לקריאה נוספת והעמקה
עמית היקרה שלום, שאלתך נשלחה לאחד היועצים בתחום. אני מקווה לתשובה בהקדם. אני מצרפת לך שני קישורים לפרקים הנמצאים באתר של עמותת "אחת מתשע" מהם תוכלי לקבל מידע כללי על שני טיפולים אלו. להלן הקישור לפרק על פמרה: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=femara.doc להלן הקישור לפרק על טמוקסיפן: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=tamoxifen.doc בברכה, אנה