שאלה לד'ר אלוויס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 28, גיליתי גוש בשד, הכירורג שד שלח אותי לUS ובו גילו גוש בקוטר 1.9 ס"מ. שאלתי היא האם קיים נוהל ברור/סדר פעולות קבוע במצב כזה? האם יש חובה לבצע ביופסיה? רציתי לציין שאין סיפור משפחתי של סרטן שד.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רננה, חשוב מאוד לדעת מה מאפייני הגוש באולטרסאונד, אבל בהתחשב בכך שביופסיית מחט היא כזה עניין קטן, אני מניחה שזה מה שהייתי ממליצה לעשות. מרבית הסיכויים שמדובר בפיברואדנומה - זה מה ששכיח בנשים צעירות, וזה גידול שפיר לחלוטין שהרבה פעמים נעלם לבד,אבל הדרך היחידה לדעת בודאות היא באמצעות ביופסיה.