arimidex לאחר נבלבין?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאימי סרטן שד גרורתי. טופלה בתחילה ב-caf + טקסול. לאחר מכן תקופה קצרה בטמוקסיפן שבמהלכה הופיעו גרורות. עכשיו לאחר כמה חודשי טיפול בנבליבין, המרקרים מתחילים לעלות והרופא העבירה לארימידקס. האם ארמידיקס יעילה למי שלא הגיבה טוס מספיק לטמוקסיפן? האם נהוג לאחר טיפול כימותרפי בנבלבין לחזור ולנסות אופציה אנטי-הורמונלית? תודה
שכחתי להוסיף שלאחר הטמוקסיפן קיבלה מספר חודשים פמרה
שלום רותי! החולה שלא הגיבה לטמוקסיפן כן יכולה להגיב לארימידקס ( או לתרופה אחרת מאותה קבוצה - מעקבי ארומטז) אומנם אחוז התגובה נמוך, בין 10%-20%. התגובה לטיפול הורמונאלי לא תלויה בתגובה לטיפול כימותרפי. עם החולה במצב כללי טוב ולא מדובר במחלה סוערת ומסקנת את חייה רצוי קודם לנסות טיפול הורמונאלי, ליפני שמתחילים טיפולים כימים קשים.