האם מומלץ לקבל הרצפטין פרופילקטית??
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לאחר סרטן שד כימו והקרנות. האם כדאי לקנות הרצפטין כמניעה להשנות ( אני בת 42) כמה זמן לכל המאוחר לאחר הכימו מומלץ לקבל הרצפטין?? יש הגבלה בזמן?????ידוע לי שזה מחוץ לסל ואאלץ לרכוש.........
לקריאה נוספת והעמקה
הרצפטין מיועד לחולים עם התבטאות יתר של הקולטן לHER-2.רק אם הוא חיובי?3 אז מגיע הטיפול. לפי עבודות אחרונות הירידה בהישנות היתה של 42 אחוז שזה מדהים.אצל חולות שקיבלו לעומץ אלה שלא קיבלו. אם הגידול שלך הוא HER-2 חיובי +3 או חיובי בבדיקת FISHמהרי והשיגי הרצפטין.