פרונט
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר הסדרה של CA ו4 טוקסוטר נשלחו מאמצי האחיות והרופא למצוא וריד על מנת לבצע את הטיפול הוצא להחדיר פרונט(מקווה שנכתב נכון)לוריד מרכזי, ההסבר היה קצר וההרגשה היתה שהדבר מאוד פשוט. לאחר שהוחדר הפרונט מרגישה משהו מאוד מוזר-שאלה האם התחושה עוברת 2.מתי אוכל להתקלח רגיל 3.ובכלל כיצד מתנהגים עם הדבר המוזר בגוף לא מסוגלת להרדם ,שיגמר כבר הספור תודה לכם
שלום לך, אין שום בעיה להתקלח , לא ברור לי האם יש תפרים או שמו תפרים נמסים , אני מבינה שהכניסו פורט מרכזי , אם לא תתקני אותי, בדרך כלל אין שום בעיה ושוכחים על קיום הפורט , שוב מקוה שאכן הפורט בדופן החזה מתחת לעור . לא לדאוג אין באמת שום בעיה עם המכשיר. איני יודעת מה מצבך וכמה טיפולים מתוכננים אם בכלל יודעים, הפורט יעזור מאד מאד בהמשך ויקל על חייך וחיי האחיות במתן הטיפול.