הרצפטין+נבלבין- למי שיכול לתת מיד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מומלץ לתת לי טיפול של הרצפטין+נבלבין, האם זה באמת טיפול קל כמו שאומרים לי? האם אפשר במקביל לעבוד ולתפקד? אשמח לקבל מידע מעודד למי שיש מידע כזה, אשמח לקבל תשובה גם מרופא. תודה
בהחלט הטיפול אינו קשה ומאפשר לתפקד ולעבוד. אין בחילה ואין הקאה בזמן הטיפול ובאמת בס"כ מרגישים די טוב. הבעיהעם נבלבין יתכן ויהיו ירידות בספירות הדם.
אמי מקבלת טיפול זה, וברוך השם היא עובדת (חלקית) ומתפקדת. הרצפטין לא גורם כלל לתופעות לוואי (אולי יכול לגרום לחום בפעם הראשונה שניתן- וזאת אפשר למנוע מראש ע"י לקיחת תרופות מתאימות), הנבלבין כמעט ללא תופעות לואי. בהצלחה ורק בריאות!