טיפול ממושך בזולדקס - שאלה לרופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 38, לאחר למפקטומי,כימותרפיה והקרנות, מטופלת במהלך שנתיים + 4 חודשים בטמוקסיפן ובזולדקס. בביקורת קודמת נאמר לי ע"י האונקולוגית כי קיימת דעה שכדאי להמשיך את הטיפול בזולדקס מעבר לשנתיים המקובלות, בכל מקרה האריכו לי את הטיפול לשנה נוספת. האם כך הדבר?, האם יש סיבה לטיפול ממושך (של שלוש שנים) בזולדקס?
לקריאה נוספת והעמקה
הנושא בכלל לא סגור ועתה רצים מחקרים מבוקרים לענות על הבעיה. בעבודה אחרונה מבוקרת שהשוותה CAF עם הנל יחד עם זולדקס וטמוקסיפן ולא היה הבדל משמעותי. כך שהנושא לא סגור ומה שהרופאה נתנה לך זה סביר.