הרצפטין שאלה רופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בעקבות הפרסומים על ההרצפטין, האם יש המלצה לקבלת הרפצטין?, עברו שנתיים מקבלת הכימו , וה her2 שלי היה +2 תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש דיון ארוך ומפורט בנושא בפורום של NRG מוזמנת להכנס http://forums.nrg.co.il/index.php?act=forum&do=forum&forum=120
שנתיים אחרי.. התשובה- לא!!! כי פשוט לא נחקר במצב כזה.
אין נתונים לגבי שימוש ב HERCEPTIN שנתיים אחרי סיום טיפול כימותרפי משלים . מחקרים שפרסמו מתייחסים לשימוש ב תרופה יחד עם כימותרפיה או מייד אחרי סיומה בנוסף : 2+ HER2 דורש בירור נוסף בשיטת FISH ע"מ לקבוע סופית חיוביות. בברכה ד"ר בן צבי