מתי יודעים שהטיפול עוזר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי הוצאת גידול 1.5 ס"מ מהשד. כמו כן הוצאו 3 בלוטות ששתים מהן מגועות (לא ניתן היה לנתח בפעם נוספת להוציא עוד בלוטות עקב סיבוך רפואי קל) הוחלט על כימו AC פעם בשבועים ארבעה טיפולים ואח"כ TAXOL כל שבוע 12 טיפולים. מבקשת לדעת האם יש בדיקות הנעשות ואיזה בדיקות נעשות במהלך הטיפול כדי לדעת שזה אכן משפיע. בברכת חג שמח ורק בריאות
לקריאה נוספת והעמקה
לריקי שלום! היות והינך מקבלת טיפול משלים- אדג'ובנטי- לא נהוג לבצע בדיקות הדמיה ,כי למעשה אין לך כעת מחלה פעילה ואין צורך לבדוק תגובה לטיפול. בדיקות מעקב יעשו לך לאחר סיום הטיפול.