גוש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במכתב מהממוגרפיה נאמר "חשד לשאת". גודל הגוש 19 מ"מ. יש לבצע אולטראסאונד. 1. מה משמעות המושג? 2. האם הגוש גדול? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אמנון שלום, רמת החשד לממאירות של נגע הנראה בממוגרפיה נקבעת על סמך מספר מאפיינים. בדיקת האולטראסאונד מהווה נדבך נוסף בבדיקות הדימות. בדיקה זו יכולה מחד לאשרר את החשד לממאירות ומאידך לשמש כלי ניווט לביצוע ביופסית מחט מהגוש, התהליך הכרחי, כדי להגיע לאבחנה ולהמליץ על הטיפול. גוש שקוטרו פחות מ- 20 מ"מ אינו גדול. בברכה,
תודה על התשובה