כאבים בשד, האם זה יכול להיות סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 40, נבדקת כל חצי שנה אצל כירורגית שד, כולל U.S וממוגרפיה, בדיקה אחרונה לפני כ-5 חודשים. עד כה הכל תקין. מלפני חודשיים בערך, מידי פעם כאבים בשדיים, במיוחד בשמאלי, לא ממש ממוקדים, אך באזור צד שמאל של השד השמאלי. לפעמים יש הרגשה כזו כמו שיש שמניקים, זרמים כאלה, כשהשד מתמלא בחלב. האם יכול להיות שזה סרטן? יש לי תור בעוד פחות מחודש לביקורת, האם כדאי להקדים?
מה זה נפרטיטי? ריקי נפרטיטי????????? מירושלים????? היום?לשעבר?
לנפריטי- הרגשות בשד שאת מתארת יכולות להיות משינויים הורמונלים בגוף ובבהחלט לא צריכה להיות ממאירות. בדרך כלל אין מצב בשד במיוחד כמו שאת מתארת שהפרש של חודש בזמן של אבחנה משנה תוצאה או פרוגנוזה. שבת שלום
תודה