ארמידקס או טמוקספין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 65 חליתי בסרטן שד לפני שנתיים אחרי הטיפולים קיבלתי המשך טיפול עם ארדימקס לפני 8 חודשים המחלה חזרה עם גרורות בריאות לפני חודש סיימתי שוב טיפולים אך הפעם החליפו לי לטמוקספין. כששאלתי את הרופאה מדוע? לא קיבלתי תשובה. מה ההבדל, ומדוע להחליף?
לקריאה נוספת והעמקה
לפרח שלום- ארימידקס וטמוקסיפן הם שני טיפולים הורמונלים שפעילים גם כטיפול מונע וגם כטיפול בגרורות לסרטן שד כאשר הרצפטורים של הגידול חיוביים לאסטרוגנים ו/או פרוגסטרונים. הם עובדים במנגנונים שונים-לכן כאשר המחלה חוזרת- הגיוני לתת את הטיפול שהמטופלת עוד לא קיבלה שאולי כבר יש עמידות לטיפול הראשון. שבוע טוב