זולדקס ופוריות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במשך שנתיים קיבלתי זריקות זולדקס בצרוף עם ט-מוקסיפן, האונקולוגית אמרה לי שגילו במחקרים שכדאי לקחת זולודקס במשך 3 שנים, השאלה - האם לקיחת זולדקס שנה נוספת יכולה לפגוע בפוריות, בהתחשב בכך שאני בת 40 ?, או שכפי שנאמר לי במשך השנתיים הצירוף של זולדקס וט-מוקסיפן שומרים על פוריות .
לקריאה נוספת והעמקה
להודיה השימוש עם זלודכס לשנה נוספת (שלישית) לא פוגע בפוריות. אך מאחר ואת בת 40 ומאחר והפוריות יורדת עם הגיל החל מגיל 37, הרי כל דחייה נוספת בניסיון להרות עלול להוריד בצורה משמעותית את הפיריון. בהצלחה פרופסור אילן כהן