תזונה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לברר לגבי סויה- אני לאחר כריתה גידולים מהשד (לפני 3 שנים)+טיפולים כימותרפיים+הקרנות.כיום לוקחת ארימידקס(לאחר שנתיים טמוקסיפן). המוצר "דייסיבית 7 דגנים" מכיל סיבי חיטה,שעורה,שיפון וגם סיבי סויה.האם כדאי להמנע משימוש בו בשל סיבי הסויה(כשימוש יומיומי) ?
לקריאה נוספת והעמקה
אורנה שלום, לא ברור לי למה בחרת להשתמש דוקא במוצר הזה. אני לא מכיר אותו ולכן לא יכול להתיחס אליו. אני ממליץ לך להתיעץ באיש מקצוע שיכיר את המקרה שלך לפרטיו ובהתאם ימליץ לך על טיפול. שבת נעימה, נדב