חו"ל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאונקולוג שלום, אני בת 68. לפני 3,5 שנים עברתי כריתת שד, כימותרפיה + הקרנות. שלוש שנים קיבלתי טמוקסיפן, זה 3 חודשים עברתי ל-ארימידקס. עבור טמוקסיפן הייתי מקבלת מירשם ל-3 חודשים; לארימידקס אני מקבלת מירשם ל-28 ימים בלבד. שאלתי: אני מתכננת נסיעה לחו"ל למשך כ-4 שבועות; בנוסף לתקופה זאת עלול לקרות לי משהוא שיחייב אותי לתקופה נוספת בחו"ל. 1 - האם אני יכולה לחזור באופן זמני לטמוקסיפן? 2 - האם עדיף לבקש ארימידקס לתקופה ארוכה יותר? 3 - איזה פתרון היית מציע? תודה מראש, נועמי.
נועמי כתב/ה: > > לאונקולוג שלום, > אני בת 68. לפני 3,5 שנים עברתי כריתת שד, כימותרפיה + הקרנות. > שלוש שנים קיבלתי טמוקסיפן, זה 3 חודשים עברתי ל-ארימידקס. > עבור טמוקסיפן הייתי מקבלת מירשם ל-3 חודשים; לארימידקס אני > מקבלת מירשם ל-28 ימים בלבד. > שאלתי: אני מתכננת נסיעה לחו"ל למשך כ-4 שבועות; בנוסף לתקופה > זאת עלול לקרות לי משהוא שיחייב אותי לתקופה נוספת בחו"ל. > 1 - האם אני יכולה לחזור באופן זמני לטמוקסיפן? > 2 - האם עדיף לבקש ארימידקס לתקופה ארוכה יותר? > 3 - איזה פתרון היית מציע? > תודה מראש, > נועמי. > >
לנועמי שלום- עדיף להמשיך ארימידקס. אני בטוח שקיים פטרון על אספקת ארימידקס משך שהיה בחו"ל- כמו כל תרופה כרונית. יתכן שלכל קופה יש נוהל משלו. יש לבקש מהרופא המשפחה לטפל בענין ואם הוא לא יכול- לפנות למנהל המחוז של קופת חולים שלך או נציגו או לפנות לנציג של פניות הציבור של הקופה שלך. צהריים טובים