ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאונקולוג, לפני שלוש וחצי שנים עברתי כריתת שד, כולל 17 בלוטות, מתוכן 9 נגועות. עברתי טיפול CAF והקרנות. זה שלוש שנים אני מטופלת בטמוקסיפן. (אני בת 68). האים רצוי שאעבור לטיפול בארימידקס? לפי הידוע לי,תוצאות הריפוי והסיכוי לא לחזור לסרטן גם בשד השני, או בכלל, טובות יותר בארימידקס מאשר בטמוקסיפן. חיסרון ידוע בארימידקס זה הסיכון לשבירת העצם שהוא גבוה בהרבה (7-5%) מאשר בטמוקסיפן.- אפילו עם הטיפול בטמוקסיפן היתה אצלי ירידה בצפיפות העצם, בין 2002 ל-2005. (אני לוקחת פעמיים ביום Vita Cal + D). אודה לך על הבהרות והנחיות בנידון. נועמי.
לנעומי שלום- כפי שאת מבינה טוב מהמכתב שלך יש יתרונות וחסרונות של כל טיפול, גם תלוי על המצב רפואי של המטופלת. בא בחשבון בשבילך להחליף עכשיו לFEMARA או ARIMIDEX ואת מוכרחה לשוחה על זה עם האונקולוג המטפל. ערב טוב