שאלה לד"ר גפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר גפן קודם תודה על תשובותיך המקצועיות בפורום. להלן ציטוט מתשובה קודמת בנושא מחקרים שנעשו כמענה לשאלתי בעבר: ")-5) יש מחקר שעשה השוואה בין ארימידקס 5 שנים לבין- טמוקסיפן 5 שנים- וארימידקס יותר טוב. יש עבודה שעשתה השוואה בין טמוסיפן 2.5 שנים ואז ארימידקס 2.5 שנים לבין טמוקסיפן 5 שנים והשילוב היתה יותר טוב". האם תוכל להפנות להיכן קוראים העבודה על שילוב בין טומוקסיפן לארימידקס, אולי קישור, או מקום שאפשר לקרוא אותו במלואו. בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מן, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע