תופעות לוואי לאחר כימו טרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סיימתי כימו טרפיה לפני כשלושה חדשים , לפני כחודש התחילו לי כאבים בכפות ידים ורגליים מה שלא היה קודם . אני במעקב אורטופדי ונאמר לי שהכאבים כתוצאה מהכימו ......האם אכן הדבר ? הכאבים הם רק כשאני קמה מישיבה ומשכיבה . האם אלה כאבים שיחלפו עם הזמן ?אם כן מתי ואיך להעביר אותם .תודה
שלום כרמלית, אכן יש תופעות לוואי כאלה מהטיפול הכימוטרפי מתרופות מסויימות . לא ציינת איזה טיפול קיבלת. אנו ממליצות לך לפנות לרופא האונקולוג המטפל ולדון איתו בנושא. בברכה, צוות אחת מתשע
כרמלית שלום לוקח זמן עד שההשפעה של הכימותרפיה עוברת, ויש כל מיני תופעות. צריך הרבה סבלנות. אל תחששי. יש כדורים אם הכאבים חזקים ורופאת המשפחה שלך או האורטופד יתנו לך, כמו "אלגוליזין". ורד