הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי בת 78 עברה לפני חודשיים ניתוח להסרת גידול סרטני (כריתה חלקית, גודל 2) ללא הוצאת הבלוטות. בבדיקות שעברה לאחר הניתוח נתברר שאין גרורות. הטיפול: אמי לקחה עד הניתוח טיפול הורמונלי "פמרה". בבדיקת האונקולוג שנעשתה לפני מספר ימים אמי התבקשה להמשיך עם הטיפול ההורמונלי וכן לעבור סדרה של 30- 35 הקרנות. יש לציין גם שאמי סובלת מברונכיטיס (עשנה שנים רבות והפסיקה). האם קבלת ההקרנות מהווה סיכון עבור אשה במצבה? אשמח לשמוע דעתכם בנושא. תודה רבה.
שלום יהודית, אנו ממליצות לך לפנות רופא המטפל האונקולוגי ולהפנות את השאלות אליו. אין זה מוסמך לתת תשובה וירטואלית מבלי לראות את כל ההיסטוריה הרפואית של אימך ואת הנתונים הנוכחיים של ההיסטולוגיה וכו'. בברכה, צוות אחת מתשע