שאלה לאונקולוג- גרורות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חולה בסרטן עם גרורות בעצמות כ -שנתיים וחצי. בבדיקת סי טי אחרונה התגלו קשריות קטנות( פחות מס"מ) בריאות. מהן קשריות ואיך הן מתפתחות? מה הסיכוי שהתרופה נוולבין תעלים אותן?
טלי היקרה, אני מאוד מקווה שהאונקולוג שלך הסביר לך את מהות הממצאים בריאות, במיוחד לאחר שהחליפו לך טיפול. על פניו, מדובר בגרורות בריאות, הסיכוי להגיב לטיפול מסויים הוא מאוד משתנה ומושפע ממס' גורמים: כמה קווי טיפול כימי קיבלת קודם, מה הייתה התגובה הקודמת, וכמה זמן נמשכה. לשאלתך לגבי הסיכוי של נבלבין, כעיקרון קיים סיכוי כזה, אם כי מטרת הטיפול היא להקל על הסימטומים ולא לתת למחלה להתפתח בקצב הטבעי שלה. דר' נלי ברק