לויקופניה אחרי כימו.?.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מישהיא מכן אולי יודעת מה הכוונה במושג רפואי זה? תודה
שלום מן, הכוונה לספירה נמוכה של כדוריות דם לבנות, שמושפעת במקרה זה מקבלת הטיפול הכימותרפי. בברכה, צוות אחת מתשע
האם לוקופניה זו יכולה להימשך שנה ויותר אחרי כל התהליך?...
שלום לך לויקו זה כדוריות לבנות פניה זה חסר כלומר יש חסר בכדוריות דם לבנות תרשמי את המושג בגוגל ותוכלי לקבל מושג יותר רחב בברכה ריקי
נחמד שאת תמיד עונה ועוזרת. אז חסרות לה כדוריות לבנות, אז מה עושים, מחכים? אוכלים טוב יותר? היא עושה הרבה ספורט, לא נראה שתוצאה זו הדאיגה את האונקולוגית מי יודע מה, ביקשה שתחזור על הבדיקה, (כבר אין איפוא לחורר את יד ימין המסכנה...) מדברים פה על תה ירוק, אולי את יודעת עלזה, מה ההשפעה, היכן קונים,,,אם כבר אנו מתעניינים בתוסף אלטרנטיבי זה ? גובי לא עונה...