שיחזור שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני לאחר 3 חדשים אחרי הטיפול הכימו תרפי ולאחר כריתה של השד . כעת אני מתחילה לחשוב על שיחזור ,מה התהליך ,מה לשאול את מי לשאול איזה שתל ,אנני יודעת מה לשאול ולאמיתו של דבר גם מבולבלת . הדריכו אותי בבקשה
ניסנית היקרה, ראשית מזל טוב לסיום הטיפול. בנוסף באתר עמותת אחת מתשע (הקישור לאתר נמצא בשוליים השמאליים של דף זה) הוקדש פרק על שיחזור שד . אנו ממליצות לעיין בפרק. השלב הבא הוא מציאת כירורג פלסטי העונה על דרישותייך, התייעצי איתו , הביאי לפגישה סיכום מחלה מפורט מהאונקולוג בכדי שיהיו בפניו כל הפרטים הרפואיים. אנו לרשותך בכל עת. בברכה, צוות אחת מתשע
ישנן מספר שיטות לשחזור שד להל"ן מספר קישורים להסברים ותמונות. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reconstruction.pdf http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/article.asp?forumId=176&a=8388&c=1074&sc=0&ssc=0 http://www.breastcancer.org/pictures_reconstruction