מסתיפתיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מעוניינת לדעת מזה fibrocystic breast ,מה משמעות האבחנה הזו? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעלי, על פי תשובה שנענתה על ידי יועצת כירורגית של הפורום - מבנה שד פיברוציסטי -זה מושג שמתייחס לשדיים מגורגרים, רגישים וכואבים - טיפוסי שהכאבים מחמירים לפני הוסת ואח"כ מוקלים. הכאבים יכולים להיות מושפעים מדברים הורמונליים אחרים, כמו גלולות, והוכח שהפסקת קפאין מביאה להקלה משמעותית אצל מרבית הנשים. (אפשר לשתות נטול קפאין, אבל לזכור שקפאין קיים גם בתה, קוקה קולה, שוקולד וקקאו). בברכה, צוות אחת מתשע