ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם התרופה ארימידקס נכנסה לסל הבריאות בחצי שנה האחרונה? אני חברת קופת חולים לאומית ויש לי ביטוח משלים.
להלן מידע לגבי ארימידקס וסל הבריאות מתוך הפרק על התרופה שבאתר עמותת "אחת מתשע" : "החל מ- 15 באפריל 2005 ניתנת תרופת הארימידקס בישראל במסגרת סל הבריאות במקרים הבאים : 1. סרטן שד מתקדם בחולות לאחר הפסקת המחזור שמחלתן התקדמה לאחר טיפול אנטי אסטרוגני בתרופה אחרת. 2. טיפול משלים בסרטן שד בשלב מוקדם של המחלה בנשים לאחר הפסקת המחזור בעלות קולטנים חיוביים שטופלו בטמוקסיפן במשך שנתיים וחצי לפחות או שהטיפול בטמוקסיפן מהווה אצלן הוריית נגד. משך הטיפול במעכבי ארומטאז (עליהם נמנית הארימידקס) לא יעלה על שנתיים וחצי, למעט מקרים בהם הטיפול בטמוקסיפן מהווה הוריית נגד, ובמקרה זה משך הטיפול לא יעלה על חמש שנים."