fna אולטראסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 26, בריאה בדרך כלל, לא מעשנת, עושה ספורט בקביעות. בבדיקות דם שיגרתיות נמצא המדד TSH= 0.53, כאשר הסקלה נעה בין 0.35 עד 5.50. רופאת המשפחה אומרת שזה פעילות יתר של הבלוטה. באולטראסאונד רגיל נראות ציסטות קטנות מסביב, ואני נשלחת לFNA אולטראסאונט. מה זו הבדיקה הזו? האם היא כואבת? האם היא דרך הגרון כמו משטח? האם ניתן לעשותה בהרדמה? יכול להיות שזה ממאיר ואני מרגישה מצוין???? אשמח לתשובה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מזי נא פרטי יותר. לא ברור ענין האולטרסאונד, איפה?
בלוטת התריס
שלום מזי, פורום זה מיועד לסרטן השד. נראה כי טעית בפורום. בברכה, צוות אחת מתשע