שאלה לגובי/נדב שרייבום/דליה ודוד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי מהרוקח שלי 40Plus artery care שהוא נוגד חימצון לכלי הדם, מיצוי צמחים וסמבו- כל תוך המלצה חמה שזה יעזור לי (כפית אחת ליום). האם אכן כך? מה בכלל מומלץ לקחת כנוגד חימצון למי שחלתה בסרטן השד, ובכלל? האם טוב לקחת ויטמינים E+C ובאיזה מינונים? לאחרונה מדברים על מינון ויטמין E 400 כגבוה מדי לצריכה יומית. בתודה, פרי
קראתי בכמה מקורות שאסור לחולות סרטן שד לקחת וימין E נידמה לי שזה קשור לייצור עודף של אסטרוגן בכל אופן - לא לקחת בברכה ריקי
לפרי שלום כדי להכין תוכנית מניעתית לאחר מחלת הסרטן הדרך קצרה יש צורך בנתונים נוספים בדיקות דם רבות גובה מישקל צבע עור עיניים ציפורניים מערכת תפקוד המעיים ועוד בדיקות יחודיות לרמות המערכת החיסונית ותיפקודה בדיקה זו עלותה בבתי חולים כ 8000 ש"ח אך אצלנו ו/או מטופלנו מקבלים את הבדיקה בחינם וללא כול תשלום http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=798 מצורף לינק לבדיקה של הסורק הביו פוטוני זה פשוט לא רציני לתת לך יעוץ בתחום התזונה הנכונה ללא קבלת פרטים מדוייקים ותישאול בריאות טבעית בתזונה נכונה לאכות ואריכות חיים באושר מידליה ודוד
דלייה ודוד שלום כתבתם בין היתר ש,בדיקות יחודיות לרמות המערכת החיסונית ותיפקודה בדיקה זו עלותה בבתי חולים כ 8000 ש"ח ואצלכם חינם, על איזו בדיקה מדובר, (בביה:ח יש סורק ביופוטוני ?) אשמח להסברכם. תודה מן
פרי שלום, למה התכוון הרוקח כשאמר שזה יעזור לך? יעזור למה? עלייך לפנות לטיפול מסודר אצל מטפל מומחה בתחום. אין שום אפשרות לעשות את זה בהתכתבות. בברכה, נדב
אל תשכחו שהצמד חמד הזה הם הבעלים של המים הקדושים והם מנסים לעשות כסף על חשבונינו יש להם עור של פיל בנוסף לכך ראו הוזהרתם
נסי כאן ! http://www.ilsi.org.il/companies_life_science_company.asp?ID=748