מתן הרצפטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה לאונקולוג אובחנתי בנובמבר 2002 בסרטן שד עם קולטנים ל her-2. .קבלתי כימותרפיה עם החומרים אדריאמיצין טקסוטר וציקלופוספמיד. השבוע התברר לי שהרצפטין נמצא יעיל כטיפול במצב של סרטן שד ראשוני. שאלתי: האם מתאים לקבל הרצפטין בשלב זה כטיפול מניעתי? בנוסף מהם הסיכויים לקבל את הטיפול דרך קופת חולים לאחר שתוצאות המחקר מוכיחות את יעילותו? מה עלותו של הטיפול ללא סיבסוד של קופ"ח? בתודה מראש עדיה
שלום עדיה, מאחר וחסרים פרטים רבים , אין זה אחראי לתת תשובה מוסמכת לשאלתך בדרך הוירטואלית. אנו ממליצות לפנות לרופא המטפל ולהתייעץ איתו ולהעלות את כל השאלות . בברכה, צוות אחת מתשע
עדיה, נראה לי שאנחנו בערך באותו מצב. גם אני בודקת כרגע את האפשרות של קבלת הרצפטין למניעה. נא עדכני אותי במידע שיהיה לך ואני אעדכן אותך. בהצלחה