לגובי/דליה ודוד/ נדב שרייבום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא הבנתי את ענין מיץ התפוזים - מותרת או אסורה שתית מיץ תפוזים טבעי??? ומה עם ממתיקים מלאכותיים - גם הם מגבירים קצב צמיחת תאים סרטניים? או שהצרה איתם היא אחרת?
דווקא הדיון שלהם הייה די ברור ותואם דיעות נוספות שממתיקים מלאכותיים מזיקים כולל ,הגברת סרטן ובכלל,לדעתי כדאי להימנע.
אין בעיה עם מיץ תפוזים. לדעתי צריכת ממתיקים מלאכותיים באופן קבוע ויום יומי איננה מומלצת. הם לא בריאים עם או בלי קשר לסרטן. בברכה, נדב
מיץ תפוזים גם לא מומלץ מסיבת החומציות שבו מיץ סלק , רימון ,חסה , לימון , תמר , סלרי ,בצל, שום , פטרזיליה , הרישמה ארוכה מאוד לפי סוג הגידול מיקומו וחומרתו בגוף בבריאות טבעית