האם מקובל לתת טמוקסיפן בו זמנית עם ההקרנות?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לשאלה של N, אני גם קיבלתי את ההורמון, ומתחילה הקרנות בעוד שבועיים, ורציתי לדעת האם מקובל לתת טמוקסיפן בו זמנית עם ההקרנות? איך זה עובד מבחינת תופעות לוואי?
הדעות חלוקות אני הכרתי שלושה רופאים אונקולוגים שאמרו לחכות לסיום ההקרנות ואילו אחת ומאוד נחשבת אמרה להתחיל מיידית את מתן הטיפול ההורמונאלי - זולדקס+טאמוקסיפן לבחירתך !
לשלי שלום, נא ראי תשובתו של היועץ לשאלתה של N. כאמור, תוכלי למצוא מידע מפורט על תופעות הלואי של התרופה באתר אחת מתשע www.onein9.org.il בפרק: מידע/ מידע רפואי/ טיפולים הורמונליים/ טמוקסיפן. בברכה צוות אחת מתשע
הדעות חלוקות , במקרה של אשתי שמטופלת אצל רופה בכירה וידועה, הומלץ לה להתחיל טמוקסי עם תחילת ההקרות.